Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Felismerés/beismerés

2012.09.26. 15:28

Újabb bejegyzés következik. Nem terveztem ilyen gyakran jelentkezni,későbbiekben a bejegyzések valószínűleg ritkábban fognak jönni. De az első kommentben kért kérésnek eleget téve,nézzük,hogyan is alakultak a kezdetek.

Az első homoerotikus élményemre körülbelül 11-12 éves koromban került sor. Az akkori legjobb haverommal matyiztunk sokszor közösen,de ennél több nem is történt köztünk. Ekkor még nem is fogtam fel igazából ennek a jelentőségét. Nem tekintettem ezt szexnek,csupán egy jó barátság tartozékának. Ennek a barátságnak aztán vége lett,szokás szerint én vetettem neki véget,mint mindig... Nem tudnak mellettem megmaradni az emberek pár hónapnál tovább. De most nem ez a lényeg. Ahogy véget ért ez a barátság,nem is foglalkoztam így a fiúkkal.

Lányok tetszettek,nekik csaptam a szelet,de mindhiába. Sorra elhajtottak. Így utólag visszagondolva,nem biztos,hogy velem volt mindig a baj,többnyire közeli,általam is jól ismert lányokkal próbálkoztam,lehet,hogy ez volt a hiba. Azóta több lánnyal is együtt voltam,na nem olyan sokkal, de kapcsolat egyikből sem lett.

2-3 éve viszont azt vettem észre,hogy kezd megakadni a szemem a helyesebb srácokon is. Akkorjában elég erős kisebbségi komplexusom volt,lehet,hogy csak irigységből néztem meg őket,de kezdtek egyre jobban megtetszeni. Ekkor jött azt hiszem a felismerés időszaka,kezdett érdekelni ez a téma,olvasgattam róla a neten, hogy miért lehet satöbbi. Nem tudom ezt egy konkrét időponthoz kötni,nem is lehet szerintem,ez nyilván egy hosszabb folyamat eredménye. Nem tragédiaként éltem ezt meg,sőt inkább próbálom pozitívan nézni a dolgot,hiszen a potencionális partnerek száma ezzel gyakorlatilag a duplájára nőtt. Azaz nőne,ha ugyanolyan könnyen lehetne ismerkedni fiúkkal,mint lányokkal,de mivel egy homofób országban élünk,ezen lehetőségek száma eléggé korlátolt.

Volt egy meleg ismerősöm,őt addig szekálták ezzel,amíg öngyilkosságra vetemedett. Nem sikerült végülis neki, ma is él. Nálam ez a veszély nem állna fenn,én nem vagyok ilyen fajta,rólam leperegnek az ilyen dolgok. Viszont bosszantó,hogy ha egy fiú már felhúz egy rózsaszín pólót,haverjaim már egyből lebuzizzák . Pedig ha tudnák,hogy egy biszex sráccal lógnak minden nap... :D

Szerelmes nem voltam még senkibe,nagyon közel engedek magamhoz érzelmileg valakit,ennek a veszélye jelenleg nem is áll fenn... Több lány na meg persze fiú is tetszett már,de pusztán ennyi.  Ha arra kerülne a sor,úgy érzem , mind fiúba,mind pedig lányba tudnék szerelmesnek lenni,de ez nálam nem csak úgy megy,ehhez elég sokat kéne tenni valakinek,hogy ennyire kötődjek iránta,ez pedig nem most lesz.

Nos,ha választanom kéne a két nem között,igen nagy bajban lennék. Azt hiszem nem is tudnék. Szerintem az a legfontosabb,hogy két ember kölcsönösen szeresse egymást. Lehet ez akár azonos vagy ellentétes neműek között is.

Egyenlőre ennyi mert hazaértek,gyorsan le kell zárni ezt. Este még írok . Sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr264804290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabien (törölt) 2012.11.28. 21:01:42

Úgy gondolom, hogy nem létezik 100%-ban heteroszexuális vagy homoszexuális egyén. Valójában mindenki biszexuális, csak elbillen valamelyik irányba. Nehéz dolog egyformán szeretni fiúkat és lányokat, ezért hiszem azt, hogy az igazi biszexuálisok kevesen vannak. A többiek részéről talán két vád érheti őket: az egyik, hogy döntésképtelenek (egyformán ragaszkodnak mindkét nemhez, nem tudnak választani), a másik, hogy csélcsapok (mindegy, kivel szeretkeznek, csak használhassák, amijük van) Ezek persze csak a saját feltételezéseim, nem tudom, hogy mi a valóság, nem ismerek igazán biszexuális embereket.

Engru 2012.11.29. 18:22:26

@Fabien: amióta elkezdtem blogolni,szerintem én is egyre inkább tolódok a férfiak felé... Olyan 43-57% lehet az arány... Ha ragaszkodunk ehhez a mérleghez...

Blackstar13 2012.11.29. 18:33:23

Egyet értek Fabiennel. Pluszban kiegészíteném a saját kis meglátásommal... Hát szerintem, erre egyáltlán nem érdemes ráparázni. Ami jön azzal kell dolgozni, szembenézni, elfogadni. Mint sok mindenre, erre sincsen igazából racionális magyarázat és szerintem nem is kell hogy legyen. Az érzéseket és érzeteket, a testi reakcióinkat úgy sem lehet megállítani, még akkor is ha a fejünkben az (agyban) tudat azt mondja ez így nem kerek. :D A probléma a kultúrával van, a fontos dolgok tabu témák és nem készítenek fel minket nagyon sok mindenre....

Engru 2012.11.29. 18:54:04

@Gray the Blackstar: Így van... Lehet,hogy egy lányba fogok belezúgni majd,de esélyesebb,hogy egy fiúba... De egyik érzést sem fogom elnyomni,mint,ahogy azt sokan teszik,csak azért,hogy megfeleljenek a "társadalom elvárásainak"... Leélik úgy az életüket,hogy saját magukat is becsapják... Na,úgy már tényleg nem kerek a dolog...

Blackstar13 2012.11.29. 19:03:05

@Engru:
Ezt nagyon jól látod, és még jobb ha megtudod élni. Hát, sajnos ilyen is volt és van, sejtéseim szerint lesz is. Nem könnyű ezen az úton járni, bár optimistán gondolkozova azt mondom nem lehetetlen.

Engru 2012.11.29. 19:28:07

@Gray the Blackstar: meg lehet élni,de azért tegyük hozzá,hogy őszintén szólva,a környezet nem a legideálisabb hozzá... Bár,még mindig jobb a szitu,mint Oroszországban... Sajnos a melegség rengeteg hazudozással járhat,sokszor a szeretteinknek is... Sok szülő sem képes elviselni ezt :S

Blackstar13 2012.11.29. 19:31:14

@Engru: Erre már írok levélben inkább. :)

Engru 2012.11.29. 19:54:59

Rendben főnök :D

Blackstar13 2012.11.29. 20:23:45

@Engru: Jaj, ugyan! :D
Nem vagyok főnök... XD
süti beállítások módosítása