Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

3 éve...

2012.12.20. 16:07

Ma 3 éve halt meg apám...Vasárnap volt... Hazahozta anyámat a munkahelyéről,aztán kiment rakni a tűzre,de már nem jött be többé...

Szívrohama volt valószínűleg,úgy esett össze,mint egy zsák,még a kezét sem bírta maga elé tenni... Legalábbis mikor megtaláltam,a kezei a teste mellett voltak. Szegénykém teljesen kihűlt volt már. -20 fok körül lehetett a hőmérséklet akkor,az a kritikus 3-4 perc pedig eltelt,így már nem volt menthető... Természetesen próbáltuk a lehetetlent,de szerintem már mindannyian tudtuk,hogy itt nincs mit tenni...

Hívtuk a mentőket,mire kiértek 20 kmről,az 45 percig tartott... Hihetetlen,mennyire felkészületlenek voltak. Az infúziójuk be volt fagyva,nem volt egy normális lámpájuk sem... Aztán be kellett hozni arra a pár órára,míg a hullaszállítók kiértek... Azt hiszem,az a pár óra örökre az emlékezetembe égett... Az utolsó szavak,az utolsó érintések...

48 éves korában ment el,valamelyik nap,még meg is jegyezte,hogy sikerült túlélnie az apját,aki 47 évesen ment el,hasonló körülmények között... Mintha valahol sejtette volna... Ezzel a poszttal most az ő emléke előtt tisztelegni.

Soraimat ezennel zárom,szebb napot mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr754974966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven_blogol 2012.12.20. 22:18:06

Őszinte részvétem! :(

Engru 2012.12.20. 23:46:48

köszi srácok! az élet megy tovább...

sefi32 2012.12.22. 00:26:12

Erre nincsenek szavak... :(

Maxen1 · http://maxen.blog.hu 2012.12.23. 21:31:35

ez olyan szomorú :(
sajnálom :(

prisma 2013.01.12. 21:26:38

Bár nem vigasz az átéltekre, sorstársadként én is azt éltem meg, hogy az élet ment tovább. Helyt kellett állni. Nekem három évre rá sikerült gyászban feldolgozni.

Teljesen azonos koromban, sőt az elmenésük napja is ugyanaz... mellesleg az én születésnapom.

Engru 2013.01.15. 22:22:34

@prisma: bocsi,hogy csak most válaszolok :S Nagyon durva,hogy ilyen hasonlóságok megtörténnek :S Fogadd te is részvétemet és fel a fejjel ;)
süti beállítások módosítása