Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Karácsonyi különkiadás

2012.12.24. 21:22

dscf3428_1356377106.JPG_2304x3072

Először is szeretnék kellemes ünnepeket kívánni minden kedves Olvasónak,Látogatónak!

A képen látható fát én magam díszítettem fel,egyes egyedül,szerintem egész jó lett ... Vagy lehet,hogy csak azért tetszik,mert én csináltam... Döntse el mindenki maga.

Nézzük mi is történt ezen a jeles napon,azaz 2012.12.24-én.

Az agyműködésem jelenleg olyan 10%körül lehet,történt ugyanis,hogy ma hajnalok hajnalán felébredtem a mobilom csörgésére. Ez egyébként 10.30kor volt,de mivel én amcsi időzóna szerint élek,amikor nincs iskola,vagyis 6 órával vagyok a többiek mögött,az én biológiai órám szerint akkor még csak 04.30 volt...

Kicsit még visszafeküdtem,de persze az már nem tekinthető alvásnak,inkább csak a gondolataim erdejében barangoltam. Egyik jó barátommal volt ugyanis egy fellángolás az elmúlt napokban,de végül mindketten rájöttünk,hogy ez így nem helyes,és azt hiszem,visszatértünk a helyes útra : ).

13.00körül végre sikerült erőt vennem magamon,és kimászni a takaró alól. Ehhez óriási löketet adott a tudat,hogy van főzve friss kávé,ami csak rám vár. Nem is tudom,mikor kezdőtött utoljára a napom kávé nélkül... Ez már így van rendjén nálam,hogy egy csésze tejeskávéval beülök a gép elé böngészni a Facebookot és közben vakarom a csípát a szememből :D

Miután ez a folyamat is megvolt,elkészítettem a képen látható remekművet... Nem igazán volt karácsonyi hangulatom,sőt most sincs,bár a kedélyállapotomon a 2-3 deci elfogyasztott bor jelentősen javított. Amint befejeztem a fa díszítését,mentem is be a gép elé,ahogy azt egyébként is szoktam.

Az ünnepi menü előtt a családom tagjai kölcsönösen megajándékozták egymást,persze én sem maradtam ki a jóból. Mióta nincs apám,már csak 4en vagyunk jelen ilyenkor. Öreganyám,anyám,bátyám és én. Mondhatjuk,hogy izgatott voltam egy kicsit,hisz nagyon rég volt olyan Karácsony,amire nem megbeszélt ajándékot kaptam,hanem meglepetést. Meg is lepődtem rendesen. Kaptam egy új telót,2 Rammstein-os bögrét.(Az egyik törött füllel érkezett,így kénytelen volt a cég küldeni egy másikat). Apropó bögrék... Szeretek mindenféle kacatot gyűjteni és bárhol is járok a világban,valami szuvenírt mindig hazahozok. Valamiért hagyománnyá vált,hogy bögrét hozok haza,egész szép kis gyűjteményem lett,mondhatni bögrebuzi lettem : D Van Angliából,Görögországból,Németországból,Franciaországból,meg sok más helyről is... Nem számoltam össze hogy mennyi van,de 15 fölé datálom a számukat.

Szóval kaptam egy bögrét,azaz kettőt,egy telefont,csokikat,dezodort,tusfürdőt meg egy kis pénzmagot is. : D Mondhatni,hogy bőkezű volt a Nyuszi,vagyis a Jézuska,na :D Bátyámnak vettünk közösen anyámmal egy pénztárcát,anyámnak bátyámmal közösen egy szép sálat,öreganyám meg kapott ilyen csecsebecséket,amire szüksége volt. Mindenki örült tehát,mint majom a farkának.

Következett végre a vacsora. Nem meglepő,nálunk is halászlé ilyenkor a tradicionális menü,de mivel én nem eszem meg a halat semmilyen formában,ezért anyu most is csinált nekem rántott húst és sült krumplit. Meggyújtottam közben az adventi koszorú négy gyertyáját is,ami tovább fokozta az amúgy is jó hangulatot. Lőttem közben pár fényképet is. Kitudja,lehet,hogy utoljára voltunk így négyen együtt...

Azóta sem csinálok semmi különlegeset. Az új telómmal bíbelődtem picit,aztán felnéztem msn-re kicsit dumálgatni a bloggerekkel,most pedig pötyögöm ezt a bejegyzést : D

Holnap karácsonyi ebédre vagyok hivatalos szerény kis családommal,szóval még ki is kéne nyalnom magam ma este,hogy holnap  reggel ilyenekkel már ne kelljen foglalkozni. Gyűlölöm az ilyen kötelező jópofizásokat,úgyse látom őket többször az évben... Valahogy majd csak kibírom... :D

Megyek,neki is látok a szépítkezésnek.

Sziasztok,további kellemes ünnepeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr724980432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása