Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mókuskerék

2013.02.07. 14:28

Az elmúlt tizenakárhány napomat bizony a mókuskerék jellemezte. Minden nap ugyanaz volt a program... Reggel 6kor kelés,suli 2-ig,aztán irány haza,és kötelező elfoglaltságok. Mindennek azonban egyelőre vége,sikerült túlélni ezt a nagyon nehéz időszakot.

Tegnap voltam bőrgyógyásznál,nagyon bírom azt a dokit,mindig tol valami vicceset. Ezúttal nem volt ez másképp.
Doki:Judit,milyen jó a haja,volt fodrásznál?
Asszisztens:Igen,még pénteken...(tegnap szerda volt :D)
D:És mit csinált vele,hogy még mindig ilyen jól áll?
A:Uszodában voltam...
D:Na akkor majd én is megyek,hátha az én hajamnak is jót tesz(kopasz már majdnem az orvos). Sőt,én még úszni is fogok,nem csak ott leszek :D

Eléggé fájt :D

Töridogám 4-es lett... Hogy nem vagyok az új tanár kedvence,az tény,(kifejezetten utál),azon meg meg sem lepődtem,hogy egy pont kellett volna az 5-höz... Mondjuk arról nem ő tehet,hogy a vaktérképen bejelölt helyet nem tudom atlasz segítségével sem kitalálni :D Na majd legközelebb :D

Végre tavaszodik errefelé :P Igaz,hogy este meg reggel még rohadt hideg van,de napközben már eléri a hőmérséklet a kellemes 15 fokot :D Alakul,alakul :P Remélem jövő hétvégén Pesten is jó idő lesz,alig várom már a nagy találkozást Sz-szel :P Már csak 8 nap :P

Hétvégén megnéztem a "Nem fogadott hívás" című filmet. IMDB 3,5-t adott rá,én jószívű vagyok,legyen 4/10. A sztori azon alapszik dióhéjban,hogy ha valaki meghal,annak a telefonja felhív valakit a névjegyzékéből és hagy egy üzenetet a halálának időpontjával... Van,akinek sikerül elkerülni,valakinek pedig nem. Aki még nem látta,nyugodtan kihagyhatja,nem veszít vele semmit.

Hétre beesett pár megrendelés,amikkel sikerül majd egy kis pénzmagot keresni,nem fog ez rosszul jönni a jövő hetet tekintve :D Ma még ezeket meg is kell csinálni :D

Trónok Harca II. kötetét még mindig nem sikerült befejezni,majd jövőhéten a vonaton megejtem.

Egyelőre legyen elég belőlem ennyi,sziasztok!

Ui.: a posztolt zenét nagyon szeretem,sokszor erőt tudok belőle meríteni,amire nem egyszer volt szükség az elmúlt cca 2 hétben :D Azért került a poszt elejére.

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr485066610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven_blogol 2013.02.07. 19:28:56

Te hol laksz, hogy nálatok 15 fok van? :-o
Itt ma még hó is volt, bár szerencsére elolvadt! Ma kifejezetten este olyan tavaszias idő volt, olyan jóóóó! Már nagyon várom a tavaszt.
Sajnálom, hogy utál az új tanár, de nem sejted miért?
Az unalmas napok meg, vígasztaljon a tudat, hogy nem vagy egyedül.

Engru 2013.02.07. 19:43:55

@Raven_blogol: Dél-Mo. :P Kimentem megnézni a hőmérőt délután 1kor és 14 felett volt :P Nagyon jó volt élvezni kicsit a napsütést. Éjjel itt is esett egy kis hó,de már semmi sincs belőle:D Én is várom már a tavaszt :P
A tanár meg nem vmi gyerekbarát,de engem különösen szeret szivatni :D Mindegy túlélem.
Igazából nem uncsik a napok,mert hamar eltelnek,csak nagyon monoton :S De van,aki lelket önt belém szerencsére :P
süti beállítások módosítása