Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szösszenetek

2013.02.11. 14:55

1.Csütörtöki idegbaj. Hívtak csütörtökön a TELC-től,hogy fel lett cserélve a vezeték- és a keresztnevem,így pedig érvénytelen lenne a bizonyítványom... Mondta a nő,hogy bű meg bá és próbál intézkedni,de ha nem sikerül akkor buktam a vizsgadíjat és kifizethetem a lemondási díjat(10000),valamint ha újra akarok jelentkezni egy későbbi vizsgára,az megint csak 32000... 42000-be fájt volna tehát ez a kis ballépés,egy óra múlva kellett visszahívnom a nőt. Eléggé idegbaj határán voltam abban az 1 órában,de sikerült szerencsére orvosolnia a problémát.

2.Valentin-nap. Idén végre nem semlegesként élem meg ezt a napot,életemben először. Eddig hülyeségnek tartottam az egészet,de így,hogy én is érdekelt lettem benne,megváltozott a véleményem. Persze nem csak ilyenkor kell szeretni a másikat. Már kitaláltam,hogy mit kap Sz. ajándékba. Nem nagy dolog,de mindig én fogok róla eszébe jutni :P Ő is ad majd nekem ajándékot,nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi lesz az. Egyébként tegnap voltunk 2 hónaposak,nagyon ideje lesz már találkozni élőben is :P.

3.Coming out... Egyre inkább kacérkodom a gondolattal,hogy anyámnak beszámoljak Sz-ről... Nem akarok majd örökké hazudozni arról,hogy hova megyek,amikor majd náluk leszek... Nehéz dolog nagyon,mert nem tudom,hogy miképpen fogadná... Majd meglátjuk,hogy alakul.

4.Busójárás. Idén kihagytam... Hívtak haverok,hogy menjek,de nem volt kedvem olyan sok kilométert utazni,hisz tavaly voltam... Kisgyerekként mindig menni akartam,de mára valahogy kiveszett a varázsa belőlem... Majd talán jövőre.

5.Suli. Papíron elég könnyű hetem lesz,ami jól jön,hisz a gondolataim már eléggé a hétvége felé terelődnek.:P Persze lehetnek váratlan meglepetések,de nem szeretnék ilyesmit. Legalább több időm lesz a nyelvvizsgára készülni. Mondjuk nem ugrok kútba akkor sem,ha nem sikerül. Szeretném egyszer felmérni,hogy hol állok,mik a hiányosságaim,amin javítanom kell. Az írásbelitől igazából nem félek,ilyen gyakorlósorokon mindig megvan a 60%...,a szóbeli az már netcesebb lesz.

6.Blog. Örömmel látom,hogy nő a blogom látogatottsága valamilyen szinten,és hogy látogatónként nő a lapletöltések száma. Jó látni,hogy nem megy el a kedvetek az olvasástól egy bejegyzés után. Igyekszek gyakrabban írni,de sajna nem mindig van miről,vagy éppen időm nincs.

Legyen elég egyelőre ennyi,vezetem a kiadásaimat és a bevételeimet továbbra is,majd hó végén kaptok erről összesítést. Ha mást nem is,engem mindenképpen érdekel :D

Puszi nektek,sziasztok!

Szerző: Engru

Szólj hozzá!

Címkék: blog suli meleg

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr675074364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása