Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valentin nap/Bosszankodás

2013.02.14. 01:38

A kettő nem függ össze!

Szóval életemben először engem sem hagy végre hidegen a Valentin nap,bár ünnepelni csak a hétvégén fogunk Sz-szel. Már megvan az ajándéka,amiről csak én fogok az eszébe jutni. Erről a témáról legyen elég ennyi :D

Tegnapi napom nagyon fos volt,egész nap morcos is voltam. Nem lehetett hozzám szólni,mert csak ingerülten válaszoltam,vagy nem is válaszoltam.

Miért voltam felbaszva part1? Megint 1%-on múlott a jobb jegyem töriből. Nem 1 ponton,1%on :D Két nap alatt másodjára fordult ez elő velem... Eddig 5 és fél év alatt 4 tanárnál szinte végig 5 voltam,most már 3asom is van...

Miért voltam felbaszva part2? Angoltanár elküldött órán könyvekért a könyvtárba. A folyosón láttam 1 lapot,gondoltam hátha fontos valakinek,ezért lehajoltam hogy szemügyre vételezzem. Erre jön a könyvtárosnő és nekiáll baszogatni, hogy neki dolga van és mér ilyenkor jövök és mér állok meg bámészkodni a folyosón és a többi...

Miért voltam felbaszva part3? Magyartanár is gyökér volt,de ebbe ne menjünk bele...

Hülyékkel vagyok körülvéve...

Nagyon szeretnék végre kiszakadni ebből a környezetből,de még sajnos legalább másfél év... Addig pedig vegetálás lesz... De ez már egy másik történet

Kitartást nektek is,holnap már péntek!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr965079546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2013.02.16. 18:56:09

Nehogy feladd pár eszement morcos miatt - nem tisztem védeni a tanáraidat, de ők is csak emberek. Nekik is lehet "szar" napjuk, mint mindenki másnak.
süti beállítások módosítása