Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagyon szeretlek!

2013.02.19. 20:33

Rengeteget gondolkoztam a bejegyzés címén,végül a fentebb látható mellett döntöttem. Esélyes volt még: "Életem legjobb hétvégéje","Egy beteljesült álom" és a "Köszönöm,hogy vagy nekem" ...

Na de nem szaporítom tovább a szót,következzék a "sokak által várva várt" beszámoló.

Erősen nyálas és csöpögős bejegyzés következik,nem mondhatjátok,hogy nem szóltam előre.

Szóval szombat reggel befutott a vonatom a pályaudvarra,ahol Sz. már várt engem. Sosem fogom elfelejteni azt a pillanatot,amikor először megláttam. Ezután a szállás felé vettük az irányt,ahol a kezdeti zavargás után egy nagyon kellemes napot töltöttünk el egymás társaságában. Részleteket nem írok le,mindenkinek a fantáziájára bízom.

Kaptam rengeteg ajándékot is,melyeknek nagyon örültem. Egy karkötőt,amit azóta sem vettem le,egy kosaras mezt, egy parfümöt és kettő pulcsit :D El lettem halmozva ajándékokkal ^^. Soha,senkitől nem kaptam még ennyi kedvességet,mint Sz-től ebben a két napban... Köszönöm ^^ Természetesen én is adtam neki ezt-azt.

Este elindultunk megnézni a Cittadellát,közben pedig beugrottunk egy Meki-be vacsizni.(akarom mondani Burger King-be):D. Egy 40 körüli pasinak nagyon bejött Sz,amikor pedig rájött,hogy együtt voltunk,elég szúrósan nézett rám... Én meg jó gúnyosan visszamosolyogtam rá :D

Ezután pedig buszra szálltunk,ahol véletlenül találkoztunk Sz. egyik barátjával,aki nagyon szimpatikus. Kicsit beszélgettünk,de hamar le kellett szállnunk. Az első budai megállónál ki is léptünk a buszból és meg sem álltunk a hegy tetejéig. Na jó,menet közben többször megálltunk "pihenni",az egyik pihenést pedig a fényképezőgépem bánta... Fantasztikus volt kézen fogva sétálni a sötétben és közben letekinteni a városra... Mihamarabbi ismétlést igényel ez az este ^^

Ezután visszamentünk a szállóra gyalog,menet közben egy hatalmasat beszélgettünk,ami még a szállón is folytatódott,majd lefeküdtünk aludni. Hihetetlen volt a szerelmem mellett aludni,hallani a szuszogását,fogni a kezét és a többi :D Reggel pedig csodálatos volt mellette ébredni és őt ébreszteni.

Pár órával később elhagytuk a szállót és Sz-éknél kötöttünk ki. Nagyon jól éreztem magam ott is,vártam már régóta,hogy belépjek egy kicsit az életterébe. Anyukája is nagyon szimpatikus volt...

Este pedig 3 másodpercen múlott,hogy lekéssem a vonatot,de az angyalok szerencsére segítettek.

Fantasztikus volt ez a 2 nap,életem legjobb hétvégéje volt.

To be continued... :P

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr465092470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2013.02.19. 20:43:33

Sokszor emlegetem: jó dologra érdemes várni - a bejegyzésre gondolok :)
"rossz az, aki rosszra gondol" :P
Na, milyen közhelyet írjak még? Semmilyet. Jó volt olvasni, mosolyogtam magamban, mint versenyló a rothadt tökre, kb. így: XD
Csukott szemmel, szélesre húzódott szájszélekkel XD
VM!

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.02.19. 21:00:10

Jó olvasni az ilyen örömtől átitatott sorokat. ;) Örülök, hogy jó telt a hétvége.

Engru 2013.02.19. 21:02:13

@defalla: Köszönöm szépen,valóban megérte ennyit várni :D A következő tali szerencsére már jóval közelebb van :P

Engru 2013.02.19. 21:06:49

@Aubin: Köszönöm szépen,nagyon jó volt :D

Fabien (törölt) 2013.02.19. 22:30:38

Óóóó, a várva várt hétvége! Örülök, hogy jól sikerült, ha ki lehet egyáltalán ilyen egyszerűen fejezni azt az örömöt, amivel az ember az első találkozás után gazdagodik. A szűkre szabott sorok közt is érzem a rajongásod, szereteted Sz. iránt. És ez egyszerűen: remek! :)
További élménydús találkákat kívánok!

Engru 2013.02.19. 22:51:46

@Fabien: Köszönöm neked is,szerencsére ez a rajongás kölcsönös :P Valóban nincsenek szavak erre a hétvégére.

Raven_blogol 2013.02.20. 06:55:32

Hm, soraidat olvasva eszembe jutott anno a fiatalságom, amikor én taliztam Valakivel, és akkor mi is milyen boldogok voltunk... Ki hitte volna, hogy az egy illuzió volt...csak a tiétek ne legyen az! Sok boldogságot kívánok Nektek!

Engru 2013.02.20. 14:36:07

@Raven_blogol: Köszi,reméljük nem lesz az :P

Raven_blogol 2013.02.21. 17:10:03

@Engru: Tudod a varjak kárognak, ők már csak ilyenek.

nico91 (törölt) 2013.02.21. 18:26:26

A "nyálas" szövegeket nem nagyon szeretem, de neked sikerült ezt a műfajt is jól megformálni :P Még ha messze is vagytok egymástól...minden jót és tényleg (akármilyen sablonos és ezerszer felhasznált szöveg :D) Sok boldogságot :)
süti beállítások módosítása