Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Apróságok

2013.02.25. 14:25

Nos, a közelgő nyelvvizsga elég szépen leszívja mostanában az agyamat, kedvem és időm lett volna blogolni, de erőmből mindössze néhány apróságra futotta. Most sem fogtok egy normális, kerek bejegyzést olvasni, innen-onnan csipegetek, ami eszembe jut.

Átfogalmaztam a blogom bevezető szövegét, valamint átkereszteltem a blogot "Engru blogjá"-ról "Engru világá"-ra. Az Engru blogját túl sablonosnak találtam és ideje volt már egy kis átalakításnak is. Fő a változatosság :P

Valamelyik este egy remek blogra akadtam, "Kizárólag pasiknak" címmel. Nagyon tetszik és szívesen is olvasom, a linket hamarosan ki is teszem ide oldalra. Olvassátok ti is!

Sz-nek van egy kívánságtáblája, amit még senki sem látott. (rajta kívül persze) Megígérte, hogy ha legközelebb megyek hozzájuk, megmutatja nekem^^. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy néhány éve milyen vágyakat fogalmazott meg magának és, hogy azok közül melyiket sikerült megvalósítania. Nagyon aranyos dolognak tartom ezt tőle, és igazán megtisztelő és felemelő, hogy én leszek az első, akit ennyire közel enged magához^^.

A kívánságtábla ötletén felbuzdulva, írnék most egy hasonlót ide a blogra, egy úgynevezett bakancslistát. Ezek a vágyak, melyeket nemsokára leírok, kizárólag a 2013-as évre fognak vonatkozni. Volt már egy hasonló kezdeményezésem január elején. Nem fogom azt sem törölni, így később is visszatekinthetek majd arra, hogy 2 hónap alatt mennyire változtam/nem változtam.

Na de elég a rizsából, nézzük tehát mik a legfőbb vágyaim erre az évre:

1. Sz-szel szülinapozni, névnapozni, szilveszterezni, nyaralni és a többi. Ehhez nem kell semmit sem hozzáfűzni...

2. Lenyelvvizsgázni németből. Továbbra is napirenden van, sőt, szombaton vizsga... Ha nem sikerül, még mindig ott van a májusi emelt szintű érettségi, aztán majd meglátjuk... Jó lenne, ha most szombaton összejönne. Kéne a továbbtanuláshoz a +28 pont. Muszáj, hogy felvegyenek majd valahova, mert ki akarok lépni ebből a falusi életből...

3. Kapni egy normális órát. Régóta szeretnék egy komolyabb karórát, de eddig valahogy mindig elmaradt. Ma fel is vetem majd anyunak, hogy közösen bátyámmal majd "meglephetnének" a szülinapomon egyel. Oké, egyrészt divatból is kéne, hiszen egy jó óra öltöztet, meg aztán amúgy sem árt, ha az embernek nem a telefonján kell nézni örökké az időt...

4. Angolból legalább 90%-os középszintű érettségit tenni... Az indok szorosan összefügg a 2-es pontban említettekkel.

5. Eljutni külföldre nyaralni. Ez valószínűleg csak egy terv marad idén is... 2010 nyara óta nem voltam külföldön, leszámítva egy egynapos horvátországi "nyaralás"-t, amikor sikeresen szarrá áztunk és effektíve többet buszoztunk, mint amennyit pihentünk... Olyan jó lenne süttetni egy hétig a(z egyre kisebb) hasamat a tengerparton...

6. Szemeimet megműttetni. Továbbra is tervben van és nagyon szeretnék normálisan látni végre. Ennek majd nyáron fogok utánajárni és ősszel csináltatnám meg...

Egyelőre egyéb dolog, amit húdekibaszottul szeretnék nem jut eszembe, vagy éppen nem ide való :P.

Majdnem elfelejtettem, hogy túlestem életem első CO-ján. Ez is valamikor a múlt héten volt. Bocsi srácok, nagyon egybefolynak a napok... Mindegy is...

Unokaöcsémnek számoltam be arról,hogy mi a szitu velem, na meg Sz-ről. Azt mondta, hogy nem bánja, hiszen ilyen boldognak még sose látott, mint mostanában vagyok... Sz. után egyébként ő az egyetlen ember, akiben 100%-ig megbízom, a következőkben tehát nem várható újabb CO...

Legyen elég belőlem ennyi, köszönöm a türelmet!

További szép napot, sziasztok!

P.S.: Az előző bejegyzés kommentjeiben írt jókívánságokat pedig nagyon köszönöm! Igazán kedvesek vagytok és jól esik,hogy ennyien szurkoltunk nekünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr435104510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabien (törölt) 2013.02.25. 22:21:31

Sok sikert a nyelvvizsgához, meg a bakancslista megvalósításához is! Jó volt olvasni az eredményes CO-ról! Csak így tovább, Engru! :)

defalla 2013.02.26. 06:45:19

Kívánok egy kalappal a megvalósításhoz magam is!
"Egyelőre egyéb dolog, amit húdekibaszottul szeretnék nem jut eszembe, vagy éppen nem ide való :P." Rossz az, aki rosszra gondol ;)

Engru 2013.02.26. 20:17:23

@Fabien: Köszi, igyekszem ;)
@defalla: Köszi és igen :$ Lebuktam :D
süti beállítások módosítása