Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Havi rendszerességgel tervezem ezt megcsinálni, remélem kitart a lendület legalább év végéig. Egyrészt (statisztika-)buzi vagyok, másrészt pedig szeretném tudni, mire folyik el a pénzem, harmadrészt pedig ti is egy kicsit betekintést nyerhettek a világomba.

A pénzt egyáltalán nem sajnálom, amit magamra költök, szóval ilyen gondjaim nincsenek :D Az ötletet egyébként 979 blogján láttam, tőle láttam hasonló dolgot régebben... Remélem, hogy nem fog megharagudni rám...

Kezdjük a bevételekkel:

Összes bevétel: 9470 HUF

Nézzük kategóriánként:

Mama - 5000 HUF (52,7%): Reggelente kapok kajapénzt,amiből általában nem veszek kaját, hiszen azt viszek otthonról, így ez megmarad zsebpénznek... Na meg néha kérek még egyéb dolgokra is (pl.: füzet), amit végül szintén elrakok... Ez kb. a zsebpénzem...

Munka - 1600 HUF (16,9%): Ezt inkább nem kommentálnám :D Apróbb megrendelések...

Egyéb - 420 HUF (4,4%): Halvány lila fingom sincs, hogy mi volt ez, talán valami visszajárók lehettek...

Anyu - 200 HUF (2,1%): Erre viszont emlékszem, hogy füzetre kértem, de végül nem vettem, mert találtam egyet :D

Ajándék - 2250 HUF (23,8%): Bátyámtól szoktam kapni időközönként egy kisebb pénzmagot... Nem sok, de jól jön :D

Folytassuk a kiadásokkal:

Összes kiadás: 12300 HUF

Nézzük kategóriánként:

Kávé - 780 HUF (6,3%): Suliban néha megkívánom, illetve ha bent járok a városban, jól esik elszürcsölni egy meleg kávét ebben a nagy hidegben... Emellett nem iszom és nem dohányzom, szóval ha mindenki csak ennyit költene a káros szenvedélyeire, az nagyon jó lenne :D

Utazás - 4100 HUF (33,3%): Februárban két meccsen is voltam, ahova utazni kellett, valamint ugye Pesten is jártam, ami szintén nem egy olcsó mulatság. De legalább világot látok és addig sem a monitort bámulom :D Lesz ez még több is...

Rágó - 200 HUF (1,6%): Ritkán veszek rágót, általában tarhálok valakitől... Most azonban mégis megesett velem ez a "csúfság" :D Reggelente szoktam bekapni egyet (mármint rágót), jó stresszoldó és még a fogaknak sem árt. :P

Meccs - 1200 HUF (9,7%): Mint említettem, két meccsen is voltam, ahova természetesen nem ingyenes a belépés... Nem baj, ennyi kikapcsolódás kell :D

Kaja - 170 HUF (1,3%): Na a kajapénzből, amit kapok, ennyi ment kajára... Valami bagett félét vettem egyszer, mert már az éhhalál küszöbén voltam :D

Óvszer - 850 HUF (6,9%): Végre ezt is megéltem, hogy ilyenekre kell költeni :P Fő a biztonság :D

Meki vagyis Burger King :D - 2000 HUF (16,2%): Sz-szel voltunk Burger King-ben a Keletinél és voltam olyan rendes, hogy én fizettem... :D Nem vagyok egy nagy gyorsétterem-fan, mert kurva káros és mert kurvára hízlal de még drága is emellé... Néha azonban jól esik bevágni a szemét kaját is, mert nem tudom letagadni, hogy finom :D...

Sz. ajándéka - 2000 HUF (16,2%): Gondoltam meglepem valamivel, de nem jött össze, így inkább odaadtam neki a pénzt, hogy csináltassa meg és majd én teszem a nyakába :D

Meló - 1000 HUF (8,1%): Sajnos nem csak bevétel van itt, hanem kiadás is... A bevétel több lett volna, de pár embernek még van tartozása, remélem a héten befutnak ezek az összegek, csak így az már a márciusra fog tolódni. Ennél nagyobb baj sose legyen :D

+/-: - 2830 HUF

Ennyi lett volna ez a hihetetlenül izgalmas bejegyzés, aki végig tudta olvasni bealvás nélkül annak hatalmas gratuláció jár... Mindjárt dobok is be az elejére egy kis zenét, hátha feldobja :D

Holnaptól, vagyis mától pedig nekiállok GYÚRNI! Jópárszor nekiálltam már, kb. 2 hét volt a rekord, amíg csináltam... Talán most így, hogy ide is leírtam, nagyobb lesz a motiváció, hogy megmutassam, hogy igenis képes vagyok legyőzni a saját lustaságom...

Ennyi voltam mára, szombaton nyelvvizsga, szorítsatok!

Puszi nektek, szép napot!

Szerző: Engru

Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr725109121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása