Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A hétvége margójára

2013.03.04. 16:32

Elnézést, hogy eddig nem jelentkeztem. Tegnap nem volt energiám blogolni, estére pedig ki is buktam rendesen, de szerencsére van, aki tartja bennem a lelket... :)

Nézzük tehát mi is történt ezen az ominózus hétvégén :D

2013.03.01.;Péntek

Valamikor dél körül ébredhettem. Úgy volt, hogy már a 14.00-s busszal megyek Engrufalváról Engrumegye székhelyére. Ott laknak ugyanis nagynénémék, meg volt beszélve, hogy náluk alszom, hisz Engrufalváról hétvégén nehéz kijutni busszal. El is készültem nagy sebbel-lobbal, erre bátyám közölte, hogy ne siessek mán annyira, hiszen ő meg elviszi a barátosnéját moziba, így tudok velük menni autóval. (öröm-bódottá)

Ennek örömére, mármint, hogy még van 2 órám indulásig: Skype bekapcs, Sz-szel beszélgetés. Hamar elrepült a 2 óra ofkorsz, irány Engrumegye székhelye. Felfedeztem, merre van az iskola, ahova másnap menni kell, nehogy reggel kellemetlen meglepetés érjen... Iskola megtalálva, minden király, helyijáratra fel, nagynénémékhez ki. Ott pihenés volt, azt a tanácsot kaptam egyik ismerősömtől, hogy előtte nap már ne németezzek... Mit mondjak, megfogadtam :D

2013.03.02.;Szombat

7-kor csörgött a telóm, magamhoz képest elég rövid idő alatt, fél 8-ra már ki is tápászkodtam az ágyból. Felöltözés, majd azt követően embert próbáltam faragni magamból, több kevesebb sikerrel. Na jó, talán inkább többel. Helyijáratra fel, iskolába be.

Nézzük magát a vizsgát: Kaptunk egy füzetet, mely tartalmazta a feladatokat... Az elején volt egy oldal, amit ki kellett tölteni ilyen személyes adatokkal... meg egy a közepén is... Mondta a vizsgabiztos néni, hogy valamit nehogy beírjunk valahova... Na én akkor úgy leblokkoltam, hogy kellett 10 perc,mire azt a néhány adatot szépen kitöltöttem :D... Ami már beleszámított a vizsgaidőbe... Ezt egyébként jó nagy hülyeségnek tartom... Na mindegy, maguk a feladatok annyira nem voltak vészesek, a nyelvtani rész második feladatát viszont jószerivel csak betippeltem időhiány miatt... Nem ért ez valami hú de sok pontot, de nagyon remélem, hogy nem ezen fog múlni... Hiányzott az a 10 perc, amit az elején elszuttyogtam...

Ezután viszont egy kisebb meglepetés ért, hiszen minden gyakorlókönyvben olyan levelet kellett írni, amiben valamilyen állásra kell jelentkezni. Hát, most nem ilyen volt, de szerintem elég jól megoldottam a feladatot...

Ezt követte a hallásértés, ami szerintem bőven teljesíthető volt az elvárt szintre. Ezután hosszú-hosszú várakozás, majd szóbeli...

Amint leültem a teremben, az izgalmamról kb elfelejtkeztem. Viszont akivel vizsgáztam, az nagyon nem tudott németül, ami pedig lehet, hogy engem is le fog húzni rendesen a pontozásnál. Kb. annyiból állt a beszélgetésünk, hogy én kérdezgettem, ő meg próbált válaszolni...

Mindent egybevetve nem vagyok reménytelen. Ha most nem is sikerült, legközelebbre már meglesz az a rutinom, amellyel szerintem meg tudom csinálni :P Nem egy mission impossible.

Vizsgának vége juppí, helyijáratra ismét fel, ki rokonokhoz, ahol a nap hátralevő részét töltöttem. Sok érdemleges nem csináltam, unokatesómmal pizzáztunk egyet, aztán feküdtünk le korán aludni

2013.03.03.;Vasárnap

11-kor felkeltem, felöltöztem, indultam haza Engrufalvára. Igen ám, de ahogy közelítettem meg a buszmegállót, dobtam egy seggest :D Kitaposott, földes úton mentem és nem számoltam azzal, hogy még eléggé csúszós lehet ilyentájt.... Jót röhögtem magamon, a kabátom tiszta dzsuva lett, így azt betömtem a táskámba és úgy folytattam utamat :D Idén még úgyse estem el :D(ezt leszámítva)

1-re hazaértem, aztán tanulgattam, miegymás... Estére meg szépen bedepiztem. Unom az itteni életemet... Mindennap ugyanaz a szar iskola, ugyanazok az emberek, akiket nem szeretek, ugyanaz a monoton rendszer... Kezdek kiégni... Nekem nem itt van a helyem... De ez már egy másik történet...

Ennyi lett volna a hétvégém, köszönöm, hogy gondoltatok rám, amint lesz eredmény, tudni fogtok róla! ;)

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1005116374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.03.04. 19:08:53

Ugyanezt a típusú vizsgát tettem le én is annak idején, még valamikor 2005-ben. :D A vicc az volt, hogy a születésnapomon vizsgáztam, úgyhogy utólag kaptam egy jó kis középfokú német nyelvvizsgát születésnapi ajándékként. :)
A bedepizős történet olykor engem is megtalált korábban, jómagam is vidékről származom (mondjuk Aubinfalváról :P), ahol előbb-utóbb "elkezd fogyni a levegő"; az ember egy idő után többre vágyik. Én már kiszabadultam, és csak a családomhoz járok vissza. Előbb-utóbb te is megtalálod a helyet, ahol jól érzed magad. :)

defalla 2013.03.04. 21:05:18

öröm és bódottá :)

Treen 2013.03.06. 08:26:38

Meglepődsz majd, hogy mennyire másként fogod látni mondjuk 10 év múlva a mostani életed, majd visszasírod az uncsi "csak tanulok és tanulok" időket...amikor majd meggebedsz munka közben és olyan hulla vagy, mint amilyen sose voltál a suli mellett... Sz meg töltsön csak fel energyvel!

Engru 2013.03.06. 18:55:05

@Treen: Tudom, hogy visszafogom sírni, de jelenleg változásra vágyom...
@defalla: reméljük ha kiderül az eredmény,akkor is örö' és bódottá' lesz.
@Aubin: Igen, kicsit unom már Engrufalvát... Szeretnék kiszabadulni innen
süti beállítások módosítása