Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Írásra fel!

2013.04.05. 02:02

Nyugalom, még élek, nem tűntem el!

Ismét egy elég hosszú szünet áll mögöttem blogügyileg, de igazat megvallva, ha akartam volna, akkor sem tudtam volna jelentkezni. Nézzük mi minden történt velem az elmúlt kitudja hány napban, vagyis amióta nem jelentkeztem.

Sz. volt nálunk múlt közepétől keddig. Szerda este bementem elé Pécsre a vasútállomásra, majd busszal folytattuk utunkat egész keresztanyámékig, ahova hivatalosak voltunk. :D Kellemesen telt az este, egy jó nagyot beszélgettünk, szerencsére a hozzám legközelebb álló 2 ember szimpatikus egymásnak is :P. Elég későn mentünk el aludni, aminek az lett az eredménye, hogy másnap meg elég későn keltünk fel... :D

Azon a napon konkrétan a semmit csináltuk, kicsit ökörködtünk, játszottunk, na meg persze kerítettünk sort egy kis szerelmeskedésre is, de csak módjával, hisz mégiscsak vendégségben voltunk :D

Este mentünk hozzánk, Engrufalvára... Megvolt a "nagy" ismerkedés, szerencsére túl sok vizet nem zavart anyám, mert pénteken már utazott is el Erdélybe :P ( és még mindig ott van :P ) Megnéztük még a Kémes Hármas című filmet, utána pedig nem publikus dolgok következtek alvás előtt :D

Péntek reggel már együtt zuhanyoztunk, életünkben először ( nem utoljára ). Hát mit mondjak, nagyon jó volt! Bár ha lenne egy kádunk, még jobb lett volna! Na majd erre is sort kerítünk :D Délután még nem maradtunk magunkra, ezért csak összebújós filmezésre futotta ( Sherlock Holmes ), majdnem le is buktunk, de szerencsénk volt... :P Hamar eljött az este, amikor végre tényleg kettesben maradtunk, volt minden, ami szem-szájnak ingere :P Aztán pedig megnéztük a Kis Hableány-t ( mert igenis jók a Disney-mesék!) és megint szerencsénk volt, mert a vége előtt 10 perccel bátyám hazaesett véletlenül az éjszakából... Ha kicsit később jött volna, nos elég félreérthetetlen lett volna :D Ekkor eléggé ki is borultam, ugyanis szerettem volna Sz-t meglepni valamivel, de ez így másnapra tolódott...

Ez a nap volt március 29-e, vagyis ekkor kellett volna megtudnom a nyelvvizsgám eredményét, de nem találtam magam rendszerben... Írtam e-mailt, de csak egy automatikus válaszüzenetet kaptam, érdemi segítséget nem... Ezen a téren maradt a bizonytalanság.

Szombaton megint nem voltunk kettesben, így békésen kellett elütni az időt, ami egyébként nem baj :P Sakkoztunk, kártyáztunk, netezgettünk, tehát jól elvoltunk :P Szerencsére egyet értünk abban, hogy nem kell a nap 24 órájában egymást falnunk :D Este viszont megint kettesben maradtunk, végre átadhattam Sz-nek az ajándékát. Láttam az arcán, hogy nagyon örült neki és eléggé meghatódott :P Jó volt látni az örömöt az arcán, amit én okoztam neki. Hogy mit csináltunk az este hátralevő részében, azt megint csak a kedves Olvasó(k) fantáziájára bízom...

A nyelvvizsgámról pedig továbbra sem volt semmi hír...

Vasárnap szintén dél körül ébredtünk, ettünk egy "fantasztikus" pörköltet... Mama ízlelőbimbói már sajnos nem a régiek... Napközben X-Boxoztunk, ő az Assassin's Creed-del játszott, én meg kosaraztam... :D Persze közben szeretgettük egymást. Sajnos az időjárás nem igazán kedvezett a kinti programoknak, így kénytelenek voltunk a négy fal között maradni. Estére sütöttünk-főztünk, csináltunk jó kis pizzákat, meg melegszendvicseket :P
Vacsi után együtt zuhanyoztunk megint, aztán ismételten kihasználtuk, hogy üres a lakás. Kicsit gonoszak is voltunk, nem csak az én ágyam lett kipróbálva... :D Ja meg végignéztük az összes fellelhető képet, ami otthon volt, közben pedig sztorizgattunk, pezsgőztünk.

A nyelvvizsga terén pedig a helyzet még mindig változatlan volt.

Hétfőn szintén későn keltünk fel, ebéd után meg X-Box-oztunk megint csak :P Gyorsan elment az a nap is, bár este már kicsit kimozdultunk, megmutattam Sz-nek Engrufalvát... Hát nem volt sok minden mutatnivaló rajta...
Este pedig Karib-tenger kalózai maratont tartottunk, kisebb szünetekkel megnéztük egyben az első három részt :P A negyedik még várat magára. Körülbelül hajnali 5-re végeztünk, aztán már nem sok mindenre volt energiánk :D

Kedd meg már a búcsú, a pakolás jegyében telt. Bár reggel még együtt fürödtünk. Fantasztikus 7 nap volt ez!

Szerdán pedig megtudtam, hogy sikeres lett a német középfokú nyelvvizsgám. Bőven 80% feletti eredményt értem el, szóval bódottá' van. Rosszul adtam meg a nevemet online jelentkezéskor ( először a vezeték- és a keresztnevem cseréltem fel,majd el is gépeltem másodjára) , ezért nem tudtam megnézni addig, miképp' sikerült.

Ma pedig péntek van, lassan ideje aludni menni. Hamarosan újra jelentkezem!

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr55196444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Treen 2013.04.05. 16:36:41

Gratulálok a nyelvvizsgádhoz!
Azért meg irigykedem, hogy ilyen felhőtlen X-boxos fiatal életed van!

sefi79 2013.04.05. 22:41:07

Gratu a nyelvvizsgádhoz!
Meg az együtt töltött napokhoz is :)

defalla 2013.04.05. 22:57:53

Csatlakozom az előttem szólókhoz! Grt!
Nem vagyok gonosz, így nem írom le, mi jutott eszembe a huncutkodásról :P
(ezt gondolatébresztőnek szántam, egyébiránt egy viccben szerepel, amit jómagam is ismerek év(tized)ek óta ;)

Engru 2013.04.05. 23:14:06

@Treen: Köszönöm! Hát a felhőtlen az elég erős túlzás... Vannak rossz dolgok is, amikről még nem volt erőm beszámolni. De ez a hét tényleg felhőtlen volt :P
@sefi79: Köszönöm, remélem, hogy még nagyon sok ilyen hét lesz
@defalla: Neked is köszönöm! A viccet pedig nem ismerem, beavathatnál ;)

defalla 2013.04.06. 09:43:13

@Engru: A nászutasok képeslapon értesítik a hozzátartozókat: "Nagyon rossz az idő, esik az eső, egész nap a házban gubbasztunk"
Jön a válasz: Mi az a "gu" ? :D

Engru 2013.04.07. 14:24:16

@Aubin: Köszönöm, Aubin :) Tessék figyelni az új blogomat is, ezt meg el lehet felejteni :D
@defalla: ez nagyon jó, nem ismertem :D
süti beállítások módosítása