Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az első komment

2012.09.25. 23:04

Igazából nem terveztem mára bejegyzést,de megkaptam az első kommentemet,aminek nagyon örültem és ezt úgy gondoltam,hogy mindenképp érdemes itt megörökíteni,mégiscsak egy "mérföldkőről" van szó :D Ezúton is köszönöm ezt a jóságos poczoknak :) Ezzel a kommenttel végre blognak érzem a blogot,nem csak holmi magamnak írt naplónak.

Olvassátok ti is a blogját :)

http://www.kispoczok.blogspot.hu/

Nem tudom ti miként vagytok vele,de szerintem nagyon lassan telik ez a hét.Hihetetlen,hogy még csak kedd van. Talán a sok tanulnivaló teszi,amivel ma jól el is maradtam... Nem tanultam még egy betűt sem holnapra,pedig lenne mit. Na majd a bejegyzés után :) Ma délután olyan álmos voltam,hogy a szokásos 1 óra alvásból több mint 4 lett... Ritka az ilyen,na mindegy :)

Nyáron vettem még egy eléggé "cső" nadrágot. Eljött annak is az ideje,hogy ilyet húzzak. Megkérdeztem mindenkit a családból,hogy nem -e buzis,azt mondták,hogy nem és tök jól áll. Erre ma hallom a hátam mögül ,hogy azon a gyereken női nadrág van. Hát gondoltam magamban,hogy anyádon van női nadrág. Na mindegy,ilyenen nem stresszelem magam,nem szoktam adni ismeretlenek véleményére,nekem tetszik,és szerintem csak ez számít.

Holnap kapok új mobilt,aminek ideje is lesz már. Samsung Galaxy Y lesz. Nem a legjobb telefon,de ingyen lesz,szóva megéri,csak a SIM kártyát kell kifizetnem.Arra még talán futja,másra jelenleg nem nagyon.

Nyári keresetem jelentős maradékát félre raktam ugyanis a jövő évi Nova Rock-ra,valamint jövő héten betámadom Budapestet is,kell vennem cipőt,nadrágot satöbbit. Az sem lesz egy olcsó mulatság. Tarthatnánk már ott..

Mára szokatlan módon legyen elég belőlem ennyi,hív a kötelesség.

Szép álmokat,sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr314803233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sefi32 2012.09.26. 13:26:27

Szia Engru!

Üdv a bloggerek világában :)
Emlékszem én is nagyon örültem az első kommentemnek, sőt a többinek is. Mert ez azt jelenti, hogy amit írsz, az megmozgatja az olvasót annyira, hogy hozzászóljon, véleményt alkosson.

Eddig tetszenek az írásaid, kíváncsian várom a folytatást. :)

Ha gondolod nézz be hozzám: sefiborondje.blogspot.hu/

Üdv: sefi

Engru 2012.09.26. 14:46:50

Szia Sefi! Köszönöm a kedves szavakat,igazán jól esnek,olvasni foglak téged is,csak jelenleg el vagyok kicsit havazva,megnőtt az olvasandó blogok száma :D

Fabien (törölt) 2012.11.28. 20:53:32

Húúú, én a nyáron vettem meg az első szűk szárú farmeromat és nagyon szeretem. El sem tudom képzelni, hogy tudtam eddig nem ilyenekbe járni. Igaz, ehhez kellett a párom, Imó is, aki divat-szakértelmével segített megtalálni a megfelelőt. Hogy megy a Galaxy Y? Nekem Gio van, mondhatom, hogy általában meg vagyok vele elégedve.

Engru 2012.11.29. 18:18:45

@Fabien: örülök,hogy jelentkeztél :) Nincs baj a "kicsikével",de gyanítom,hogy nem fog 4-5évet bírni,mint az előző telóm... Nekem is kedvencem lett ez a nadrág,csak elég kényes színt választottam,így nagyon hamar koszos lesz sajnos. De ezentúl szerintem ezek lesznek többségben :)

Fabien (törölt) 2012.11.29. 18:58:04

@Engru: Írtam, a blog.hu-n keresztül is, remélem, utolért! :)

Engru 2012.11.29. 19:25:47

@Fabien: mostmár utolért,válaszoltam is rá :)
süti beállítások módosítása