Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vissza az éterbe!

2013.03.24. 00:50

Nos, kedves olvasó(k), már ha van(nak) még, eljött az ideje egy újabb bejegyzésnek... Végre testileg és lelkileg is megfelelő állapotban vagyok a blogíráshoz, gondoltam kihasználom ezt a ritka alkalmat.

Elég sok minden történt velem, amióta nem jelentkeztem... Következzék egy kis számvetés az elmúlt cirka 2 hétről.

Nos, a lelkemről annyit, hogy újra előjött a kisebbségi komplexusom, ami nagyon kellemetlen órákat okozott... Többe-kevésbé sikerült ezen problémákat orvosolni, na jó, talán többé... Hála Sz-nek természetesen... :P

Testi gondokról meg annyit, h lassan 2 hete van vírusos gastroenteritisem... Akit érdekel, olvasson utána a dolognak, Google mindenkinek a barátja, nem mennék bele itt a (piszkos) részletekbe.

Sz-éknél is voltam 3 napot... Március 15-én mentem fel, természetesen a legjobb időjárási körülmények közepette...
Mohácson aludtam egyik haveromnál, a 9.45ös busszal terveztem felmenni Budapestre... Gondoltam felérek vele 12.45re és még várhatok is egy csomót Sz-re... Gondoltam én persze, nem így lett :D.
Szállok fel a buszra Mohácson, kérek jegyet Pestre, erre benyögi a sofőr, hogy egyelőre csak Szekszárdig megyünk... Hát akkor menjünk Szekszárdig, majd lesz valami... Az autópályákat időközben lezárták, amíg a többi utassal a buszon várakoztam, egyre valószínűbbé vált, hogy ez a busz nem fog menni Pestre... Közben bújtam az Internetet, hogy át kéne jutni busszal Pécsre és onnan pedig vonattal tovább menni. Ez az ötletem is dugába dőlt, hiszen Pécs be volt zárva, nem ment oda semmilyen busz...
Végül több mint 2 órát ültem a buszon, amikor közölték, hogy megyünk vissza Mohácsra. Egy másik sráccal ekkor leszálltunk és elmentünk érdeklődni a Szekszárdi vonatállomásra, hogy mi a kotta ... Mondták, hogy fog jönni vonat, de jó nagy késéssel, úgyhogy kalandos útra készüljünk.. Végül másfél óra várakozás után jött is, egy sárbogárdi átszállással csont nélkül Pestre értem kb 8 óra alatt...

Fantasztikus volt újra találkozni Vele! Bőven megérte a 8 óra utazás ezt a 3 csodás napot! Metróra szálltunk és kimentünk hozzájuk. De mielőtt felmentünk volna a lakásba, lementünk egy kicsit a raktárba :P Mindenkinek a fantáziájára bízom, hogy mi történhetett ott :P
Ezt követően pedig felmentünk a lakásukba, ahol nagyon jól elvoltunk, csodálatos volt :P Sokat beszélgettünk az első este, közben kártyáztunk, meg filmet néztünk, végül pedig a nap zárásaként lefeküdtünk (aludni).
Szombaton hihetetlenül jó volt a szerelmem mellett ébredni, azt hiszem, ehhez hozzá tudnék szokni :P A nap hátralévő részében filmeztünk, ökörködtünk, na meg persze +18-as dolgokat csináltunk :P Este elmentünk egy nagyot sétálni, együtt néztük meg a naplementét egy közeli felüljáróról ^^.
Vasárnap is nagyon gyorsan elment, elvoltunk akkor is, részletekben nem mennék bele megintcsak :D Összességében fantasztikus hétvégém volt, jobb nem is lehetett volna!

Még egy dolog van, amiről mindenképp szeretnék beszélni, bár már így is túl hosszú vagyok... Valamelyik nap lógtam a suliból, nem voltam jól sem testileg, sem lelkileg, nem is tanultam arra a napra, így három karót úsztam meg... A nagy hidegben azonban nem akartam kószálni, így végül keresztanyáméknál kötöttem ki...
Életem talán legmélyebb témájú beszélgetésére került sor... Lényeg az, hogy keresztanyám összerakta azt, hogy meleg vagyok, de a legcsodálatosabb az egészben az, hogy teljes váll(mell)szélességgel mögöttem áll!
Köszönöm neked!

A kaland pedig csütörtökön folytatódik...

Legyetek rosszak, sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr515157460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sefi79 2013.03.24. 08:51:18

De jó! Örülök, hogy jól alakul a szerelmi életed! Sok sikert a továbbiakhoz! :)

Engru 2013.03.24. 12:44:10

@sefi79: Köszönöm szépen, igyekszünk :P

defalla 2013.03.24. 13:01:33

Alakul úgy az ember dolga, mikor az időjárást figyelmen kívül tudja hagyni. Csak úgy süt a bejegyzésedből a "földönálloksennekörülök" :)

S ilyet olvasni is jó - örülni más ember(ek) örömének. A gondolat (még) szabad, így azért van ötletem, mit is jelenthet a 18-as karika ;)

nico91 (törölt) 2013.03.24. 21:43:56

Na, tehát akkor a gödörből ki a szebbik napok felé, igaz? Örülök, hogy jól alakulnak a dolgok! Ami keresztanyáddal történt, hasonló mint velem és unokatestvéremmel...szóval tudom, mennyire jó érzés tud lenni, ha egy családtag tudja a dolgot és minden gond nélkül melléd áll :)
süti beállítások módosítása