Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Így tegyen jót az ember...

2012.09.30. 00:15

Őszintén szólva ma nem sok mindent csináltam. Délután 2kor keltem,semmittevéssel telt el a nap. Tévét néztem,Fifáztam,meg neteztem. Kb. ennyi volt a mai program.

Tegnap este megnéztem a Jersey Shore első évadának első részét. Egyik haverom nagyon istenítette a Jersey-t,hogy milyen jó meg milyen vicces,hát nekem egyenlőre nem jött be. Azon kívűl,hogy vannak nagyon jó pasik na meg persze nagyon jó csajok benne,sok pozitívumot nem tudnék elmondani róla... Valahogy nem éreztem annyira humorosnak az egészet,bár lehet,hogy csak én voltam túl fáradt hozzá... Mindenesetre nem fogok egy rész alapján dönteni,párat még tuti megnézek,mielőtt leírnám az egészet,lehet,hogy szépen beindul majd.

Na de amit első sorban "papírra" szeretnék vetni,az egy tavaszi élményem lesz.

Vásárolni voltam és az egyik ruhaüzlet próbafülkéjében találtam egy nagyon jó és drága telefont,meg a gazdájának az iratait. Volt közte bankkártya,személyigazolvány,TAJ-kártya,buszbérlet,tököm tudja. Rengeteget ért az egész,az tuti. A gyerek apja hívott a telefonon,fel is vettem,megbeszéltünk egy nyilvános helyet,ahol visszaadom nekik a cuccot,bár már telefonon keresztül sem tűnt szimpinek a fater.

Megjelentek a megbeszélt helyen,jött az egész família,hozzáteszem,hogy jómódú,fehér családról van szó. Apuka egyből el is kezdett izélni,hogy adjam vissza a cuccokat,mert baj lesz. Ő volt a család szószólója,a többiek meg sem mukkantak. Poénból megkérdeztem,hogy mit kapok cserébe,erre az ember kétszer megfejelt. Ez volt a köszönet... Meglepődöttségemben szóhoz sem jutottam,visszaadtam egyből a körülbelül 150000-t érő cuccokat, de a java még hátra volt. Visszakapta az addig egy szót nem szóló gyerek is a telefonját,aki rögtön elkezdett sípolni,hogy én összekarcoltam ,meg biztosan ledobtam,és fizessem ki. Hát azt hittem,hogy a pofám leszakad. Értitek , nekem.Nekem,aki becsületes volt,és visszaadta a talált dolgot. Szerintem nem sokan cselekedtek volna így hasonló helyzetben. De itt már összeszedtem magam,megmondtam nekik,ha nem engednek el,akkor rendőrt hívok,akkor döntsék el azok,hogy kinek van igaza,ugyanis ez már a személyes szabadságom korlátozása. Erre már nem tudtak mit lépni,nagy dirrel-durral távoztak. Még ők voltak felháborodva,hihetetlen. Legközelebb,ha ilyet találok,mehet egyből egy csatornába a cucc,lehet keresni. Vagy szimplán otthagyom... Így tegyen jót az ember...

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr234810722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sefi32 2012.10.01. 09:05:54

Nagyon durva, hogy még nekik állt feljebb! Nem hogy örültek volna, hogy valaki rendes és visszaszolgáltatja a dolgaikat.

Engru 2012.10.01. 19:17:14

Hát ezaz... Nem szoktam rosszat kívánni senkinek,de velük remélem történt azóta valami szar dolog :D
süti beállítások módosítása