Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy új korszak kezdete...

2012.09.17. 15:45

Sziasztok!

Kezdetnek talán nézzünk egy-két gondolatot rólam...

Engru vagyok(csak fantázianév,jobb nem jutott eszembe :D),18 éves,vidéki srác ja és nem utolsósorban biszex...

A meleg blogok világába véletlenül csöppentem bele,valahogy christof-m írásaira bukkantam rá még néhány éve... Tetszettek a bejegyzései,az egész blogot el is olvastam anno pár nap alatt... Érdekelt az ő világa... Aztán más meleg blogokra is rátaláltam... Azok is tetszettek... Ekkor kezdett tudatosulni bennem,hogy valami bizony nálam sincs "rendjén". Na de ez most mindegy is,lényeg a lényeg,az idő haladtával tudatosult bennem,hogy én bizony mindkét nemhez vonzódom... Nem éltem/élem meg ezt átokként,megtanultam helyén kezelni a dolgot és együtt élni vele. Sokszor nem is baj ez,mondjuk egy szórakozóhelyen,hiszen fiú létemre így nem csak a szép lányokat,hanem a szép fiúkat is stírölhetem(persze őket csak elég diszkréten,nem szeretnék ez miatt néhány fogat elveszíteni).

Tehát egy új korszak kezdődik ezzel a bloggal. Az én életemben legalábbis mindenképp. "Más"ságomról nem beszéltem még ugyanis senkinek,ez lesz az a hely,ahol ezeket a gondolataimat,na és persze rengeteg mást is megoszthatok másokkal. Környezetemben sajnos nincs olyan ember,akinek másságomról beszélni tudnék,elítélik az ilyesfélét. Mondjuk én egyáltalán nem érzem magam másnak,csak azért mert mindkét nemhez vonzódom,ugyanolyan embernek tartom magam,mint bárki mást... Sajnos nem mindenki van így ezzel...

Hetek óta terveztem az első bejegyzést,de őszintén megvallva kicsit féltem. Féltem,hiszen egy lebukás,ha valaki felfedezné a blogot,nagyon hátrányosan érintene... De erőt vettem magamon,és kiengedem magamból gondolataimat.Kiengedem,mert enélkül nem érzem teljesnek magam.Nem érzem teljesnek magam,hiszen ez is én vagyok,ezt az "oldalam" pedig senki sem ismeri... Csak azok,akik ezt a bejegyzést olvassák.Remélem,idővel egyre több és több ilyen ember lesz :)


Igazi barátaim nincsenek,vannak jó haverok,akikkel el lehet menni szórakozni,satöbbi,de ők azonnal elhagynának engem,ha levenném előttük az álarcom,és felfedném ezt a valódi,kettős énem. Kapcsolatom sincs jelenleg,tartós még nem is volt,több lánnyal voltam már életem során,fiúhoz sajnos még nem volt szerencsém... Az ilyesfajta ismerkedés itt a vidéken,a fővárostól messze sajnos eléggé nehézkes... Mégse lehet felkérni egy helyes srácot egy buliban táncolni,vagy ilyesmi...

Első bejegyzésnek talán elég lesz ennyi,hamarosan újra jelentkezem. Lesznek ám vidámabb témák is,nem csak rólam lesz szó ebben a blogban... Általában sajátos véleményem van a dolgokról,ezekről is bőven olvashattok majd. Lesznek filmajánlók,élménybeszámolók,na meg persze rengeteget fogok írni hétköznapjaimról... +18-as tartalmat itt ne keressetek,ez a blog nem arról fog szólni... :D

Köszönöm,ha végigolvastad.


További szép napot!

Szerző: Engru

Szólj hozzá!

Címkék: magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr554783562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása