Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kisebb szünet...

2012.10.03. 00:01

... volt most a blog "életében". Nyugi,nem a kedvem ment el,de velem sem történik minden nap olyan hú de nagyszerű dolog,amiről úgy érzem,hogy feltétlenül meg kéne örökíteni/meg kéne osztanom veletek. Most azonban összejött a fejemben egy csokorra való gondolat és azért történt egy s más is velem,lássunk tehát hozzá.

1.Ma hivatalosan is beköszöntött az ősz,egy szép nagy felhőszakadással. Volt dirr-durr,csitt-csatt,piff-pufftól kezdve minden. Még jó,hogy előtte fél órával értem haza,így nem áztam szarrá. A reggelek is egyre hidegebbek,ez pedig azt jelenti,hogy előkerülnek a hosszú ruhák,kiskabátok.
Ezt kifejezetten utálom,hiszen így a p*csatakarós korszak véget ér,kevesebb fedetlen női combban lehet majd gyönyörködni tavaszig... Valamint az izmos férfikarok jelentős része is pulóver alatt fog majd bujkálni,ezek látványa is ritkább lesz... Remélem,azért még eljön a vénasszonyok nyara,és legeltethetem pár napig a szemeimet. A hétvégi pesti kirándulásomon pedig nagyon nem szeretném,ha esne az eső.

2.Van egy lány,akiről már beszéltem,talán az előző bejegyzésben. Azt hittem lehet vele valami,de miután kiderült,hogy 1 éves kapcsolata van,kicsit ódzkodtam a vele való kapcsolattartástól. Aztán élőben meg neten is keresett, elég sokat szoktunk beszélgetni meg kajláskodni,eléggé elvont ugyanis a csaj,de nagyon vicces és jó lelkű. Azt hiszem,egészen megkedveltem,már megbeszéltük,hogy megyünk majd együtt bulizni is. Ő általa pedig lett 3-4 új lányismerősöm,akikkel napi szinten beszélek ... Hogy mik vannak :D

3.Kezdek aggódni a jövőm miatt... Egyre gyakrabban jut eszembe a kérdés,hogy : ,,Engru,mi lesz veled az érettségi után?". Nos ez egy nagyon jó kérdés. Mindenképpen szeretnék főiskolát vagy egyetemet végezni,ehhez viszont már mindenképp kéne egy emelt szintű érettségit tennem. Erre viszont kizárólag angolból lennék képes,ebből tényleg jónak tartom magam,ami az én esetemben ritkának számít. Úgy érzem,hogy jövő tavasszal ezzel nem is lenne gond. DE... Idegenforgalmat szeretnék tanulni,amivel ugye el lehet helyezkedni külföldön is. Ehhez viszont minimum 2 nyelvvizsga kéne. Németből már van egy 5ös érettségim,nekem lett a legjobb %om is az akkori érettségizők közül,de azóta csak heti 2 órában tanulok németet,a nyelvvizsgát pedig csak tologatom,tologatom, a némettudásom pedig szép lassan kopik,muszáj lenne valamit kezdenem magammal,és ráfeküdni erre is... Csak ne kéne annyi minden mást is tanulni,ami nem is érdekel,és sosem fogok vele semmit kezdeni. (fizika,biológia...)

4.Szombat éjjel megnéztem a 2011-es Smurfs(Hupikék Törpikék) mozifilmet. Szerettem régen a törpöket,de vonakodva ültem le megnézni ezt,ezek a mai számítógépes-animációs mesék nekem valahogy nem jönnek be... Talán azért,mert én még láttam igazi meséket,köztük nagyon jó magyar meséket(Dr.Bubó,Mézga család,hogy csak a két legnagyobb kedvencem említsem),valamint a régi Disney meséket(Micimackó itt a favorit),ezek pedig ugye kézzel voltak javarészt rajzolva. Az animálással nálam kiveszett a mesék "varázsa". Végül aztán mégiscsak megnéztem a filmet,és nem bántam meg. A sztori nagyon egyszerű,tényleg a legkisebbek is megértik. Röviden: a törpöket megtalálja Hókuszpók,a törpök menekülnek előle,beszippantja őket egy átjáró,New Yorkba kerülnek és végig azon dolgoznak,hogy visszakerüljenek Aprajafalvába,ami a végén sikerül is. Két dolog dobott igazából sokat a történeten. Az egyik Hókuszpók és macskája,Sziamiaú karaktere. Ők szolgáltatták a humort,amely pont elegendő mennyiségű és minőségű volt érzésem szerint. Nem volt erőltetett és nem is volt percenként valami hülyeség. A másik dolog pedig Neil Patrick Harris főszereplése volt.(Gyk.: Barney Stinson-Így jártam anyátokkal). Ő ugyanis a sorozatból a kedvenc karakterem,így a jelenléte nekem eléggé megdobta a filmélményt. Összességében egyszer mindenképp nézhető.

5.Eléggé feszült és ingerlékeny vagyok mostanság... Egyik oka érzésem szerint,hogy keveset alszok,de a suli is közrejátszik benne. Ezek a mindennapi feleltetések nem az én idegrendszeremnek valók. Most is itt van már 23 óra 40 perc,én pedig még mindig blogbejegyzést írok,és a törinek sem álltam még neki. Úgy érzem,hogy nincs időm semmire. Ma is hazaértem 2-re,mire kajáltam ,levetkőztem,volt 3,elmentem haveromhoz üres DVD lemezeket venni,mert elfogytak. Mire hazaértem volt 4 óra,akkor kellett kimenni az udvarra segíteni, be kellett hordani az összehasogatott fát. Ez eltartott 7 óráig, aztán kaja fürdés Barátok Közt,és már azon kapja magát az ember,hogy aludni kéne. Illetve a normális embernek aludni kéne,nekem még tanulni :D

6.Egyelőre mégsem kapok új telefont,ugyanis a 0 forintért elvihetők most elfogytak,majd nemsokára jön megint új kollekció talán akkor...Addig jó a régi is.

7.Jelenleg 4800 forintom van. Naponta kapok 300-t, ez úgymond a zsebpénzem,ezen kívűl nem nagyon szoktam kapni,csak akkor,ha dolgozok érte,amire ugye nem mindig van lehetőség. Természetesen a kötelező ünnepekkor kapok egy kisebb-nagyobb pénzmagot,de hát hol van még a Mikulás :D. Ebből a pénzből,plusz az addig hozzájövőkből kéne fedeznem két kosárlabda meccs költségeit(haverommal 3.éve vagyunk törzsszurkolók,csapat nevét nem árulom el,de minden meccsen ott vagyunk :) ),valamint legalább 2,de lehet ,hogy 3 buli költségeit. Az egyik ebből elég nagyszabású lesz,belépőt is elővételben kell majd rá megvenni. Lehet sakkozni most az összegekkel,hogy kijöjjek októberben valahogy. De legalább zajlik az élet.

8.A suli első hónapja elég gyorsan eltelt. Ez még ugyan csak a bemelegedés(ha-ha) időszaka volt,a rendszeres felelések,dolgozatírások most kezdődnek csak. Eddig egész jól állok,majdnem minden tárgyból 5-re,már amelyikből van jegyünk persze. Járok angol szakkörre is hétfőnként két órában. Nagyon jófej a tanár, két plusz óra pedig semmiképp sem árt :) Egyébként ne gondoljátok rólam,hogy stréber vagyok. Órákon rendszeresen alszok, a tanárokkal nem ápolok jó viszont,viszont amit kell,azt megtanulom,mert enélkül nem hiszem,hogy ebben a mai világban bárhol is el tudnék helyezkedni... Egy érettségi nélkül semmiképp. De még azzal is nagyon nehéz... Az iskola nálam a kötelező rossz szerepét tölti be. Nagyon nehezen veszem rá magam a tanulásra,de valahogy mégis mindig sikerül megcsinálni. Hát ilyen vagyok. :D

9.Eredetileg 10 pontot akartam,de eljárt felettem az idő...

10. :) Jó éjszakát!/Jó reggelt!/Jó napot/ Jó estét!/ Mindenkire az vonatkozik,amikor éppen olvassa ezt a bejegyzést :) Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr994816961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása