Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csendtörés

2012.11.05. 15:37

Töröm a csendet ezzel a bejegyzéssel. A blogomon kialakult csendet. Több mint egy hete már,hogy nem jelentkeztem érdemleges bejegyzéssel,leszámítva persze a megemlékezést. Kedvem lett volna,de hol időm nem volt,hol energiám... A kedv-idő-energia bermuda-háromszögből valamely komponens szinte mindig hiányzott. Nézzük mi is történt ezekben a napokban,melyek a nem túl hosszú őszi szünetet is jelentették.

2 meccsre is elkísértem szeretett csapatom. Mind a kettőt nyertük,hazai pályán és idegenben egyaránt. Az idegenbeli meccs után keresztanyáméknál aludtam,ám negyed órát kellett gyalogolnom a viharban ahhoz,hogy a buszmegállóból eljussak hozzájuk. Ennyire még életemben nem áztam el... 2 napig szárítottuk a ruháimat,hogy végre fel tudjam húzni őket... Nem egy kellemes élmény,de jó darabig emlékezni fogok rá,az biztos.

Hétfőn meglátogattam másik unokatestvéremet. Az igazat megvallva,nem volt kedvem menni hozzájuk,de a pókeres ügyeimet kellett intéznem(fel kellett töltenem fényképeket az új bankkártyáról),így remélhetőleg 1-2héten belül egy kisebb pénzmaghoz jutok,amivel kihúzhatom majd Karácsonyig. Kedden már jöttem is haza,mert éjjel kezdődött végre az NBA,a nyitányt pedig,mivel kedvenc csapatom játszotta,mindenképpen otthon,nyugiban szerettem volna nézni. Így is lett. A hét többi napján is néztem éjjel,élőben meccset,nem egyszer fordult elő,hogy éjjel fél kettőkor álltam neki krumplit sütögetni,hogy legyen mit nassolni :D

Szerdán meglátogatott minket nagybácsim,vagyis apám testvére. Nem lakik tőlünk messze,de nem igazán tartjuk vele a kapcsolatot,főként a felesége miatt alakult ki a családok között egyfajta távolságtartás. Így ünnepek körül azért általában meglátogat minket,most vele mentem ki a temetőbe,így ezt is letudhattam. Jobb szeretem egy nappal előbb,mint a nagy tömegben...

Pénteken eljött hozzánk haverom,nálunk is aludt. Ő maradt az egyetlen olyan barátom,akivel megmaradt ilyen szinten a kapcsolattartás. Sokat kockultunk,meccset néztünk,lefekvéskor pedig órákig beszélgettünk... Mással erre nem nagyon van alkalmam... Sajnos elég ritkán találkozunk,hisz mindenki elfoglalt,meg másfelé is orientálódik,és mivel ő rocker, szórakozási lehetőségeink eléggé különbözőek... Szerencsére egyáltalán nem jön be,kizárólag barátként tekintek rá... Nem így vagyok ezzel a volt legjobb barátommal,aki nem mellesleg padtársam. Ő is sokszor aludt nálunk,finoman próbálkozgattam is,de nem igazán vette a lapot,aztán a lebukás veszélyét elkerülvén nem erőltettem a dolgot túlzottan... Mára őt inkább csak havernak tekintem,nem hinném,hogy lenne köztünk valaha is bármi olyasmi... Álmodik a nyomor.

A szünet további részét tanulással és meccsnézéssel töltöttem. Volt mit bepótolni,de most egyszer megint utólértem magam,de nagyon messze van még a december közepe sajnos. Valahogy ki kellene tartanom. :)

Kicsit tisztult a kép a jövőmet illetően,kezdik körvonalazódni,hogy milyen irányban szeretnék továbbtanulni. Igazából már ki is találtam három területet,ami érdekel,ez pedig az idegenforgalom,a sportkommunikáció és a tanári pálya. Kollégiumba semmiképp sem szeretnék menni,mert tudom magamról,hogy ott nem tanulnék semmit. Jó bulinak tartom,de nem lenne semmi magánéletem,az eddigi életem bizonyos részeit pedig nem szeretném feladni. Ha majd odakerülök,és nem engedhetjük meg magunknak,hogy többedmagammal fizessünk egy albérletet,akkor viszont mindenképp lakhelyemhez közeli iskolákat fogok megpályázni. Természetesen legjobban annak örülnék,ha sikerülne 1-2-3 haverral Pesten egy albérletet találni. Ha valaki tudja esetleg,hogy egy viszonylag jó helyen levő,átlagos albérlet mennyibe kerül körülbelül,kérem ne habozzon kommentben megírni.

Nem tudom mi lesz,van még egy évem eldönteni,természetesen az sem biztos,hogy felvesznek... De ez az 1 év is nagyon gyorsan el fog telni,akkor bizony pedig egy válaszút elé kerülök majd és bízom benne,hogy jó irányba sikerül majd fordulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr784891901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása