Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Végre valami...

2012.11.18. 17:44

Egész jól sikerült ez a hétvége unokatesóméknál. Nézzük mi történt, kronológiai sorrendben :D

Pénteken 4óra körül szálltam le a buszállomáson. Megdöbbenve tapasztaltam,hogy mennyire be tud sötétedni egy óra alatt... Mikor indultam a busszal,még világos volt... Sok érdemlegeset nem csináltunk aznap. Kockultunk,meg tévét néztünk...

Szombaton sokáig aludtam,de már fejfájással ébredtem. Tudom én,hogy mi ilyenkor a baj,nevezetesen koffeinhiány. Kénytelen voltam levánszorogni a közeli kisboltba kávéért,ahol van automata,mert én nem értek a kávéfőzőhöz :D Ekkor már majdnem 24 órája nem ittam kávét,nem nagyon bírom ilyen sokáig :D Tettem-vettem,közben unokatesóm is hazaért. Estére átjött 2 haverja,az egyik nagyon jól néz ki,ennek még lesz később jelentősége :D

Palacsintasütés volt betervezve,de kitalálta az egyik srác,hogy meghív minket sörözni a közeli kocsmába. "Nyugi srácok,1 sör és jövünk vissza palacsintát sütni"... Hát ahogy arra számítottam,nem egy sör lett. :D Illetve nekem igen,lévén,hogy nem szeretem,így a következő körökben már VBK-t ittam. Körülbelül 2 óra után elhatároztuk,hogy ideje lenne mostmár hazamenni és tényleg palacsintát sütni. Közben persze az a gyerek,aki le akart jönni piálni,kitalálta,hogy vegyünk cigit. Én csatlakoztam hozzá,elmentünk a közeli benzinkútra,míg a másik két egyén felment vissza a panelba. Miután meglett a cigi,elhatároztuk,hogy a kocsmában elisszuk a maradék pénzünket is :D Ott voltunk még 1 órát durván,sikerült eléggé becsiccsenteni a végére :D

Elindultunk mi is fel,és mire felértünk,a nagyon jól kinéző srácról ekkor derült ki,hogy nagyon jól néz ki. Boxeralsóban sütött palacsintát a konyhában. Olyan teste van,hogy ihaj :D Hát számomra nem volt kérdés,hogy a konyhában segítek-e,vagy a filmet nézem-e a szobában :D Közben persze kiderítettem róla,hogy hetero és van barátnője,így tehát maradt minden a szemnek sajnos. Volt mit nézni,na :D

Aztán amikor aludni mentünk,mellé kerültem :D A takarót lenyúltam előle,így ott volt egész éjjel mellettem egy szál boxerban,takaró nélkül. Elég gyakran elidőzött rajta a tekintetem,főleg,amikor nekem háttal volt. Jó lenne valaki,akit nem csak nézni lehet :S Nem is kéne ennyire tökéletesnek lennie,sőt...

Aztán reggel lett,a srácok leléptek,én is hazajöttem. Pókerről felvettem 75$-t,így most anyagilag megint rendben vagyok egy darabig. Kéne tanulnom,mert holnap azok felelnek,akik pénteken lógtak... Jellemző,hogy egyszer hiányzok és máris a brácsa rossz végére kerülök :D

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr314913124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven_blogol 2012.11.18. 18:00:56

"a nagyon jól kinéző srácról ekkor derült ki,hogy nagyon jól néz ki."- haha, ez a mondat LOL: :D
Azért érdekes fazon lehetsz, hogy lenyúlod az álompasi elől a takarót, és ő meg fagyjon meg... Azt is lehetett volna egyébként szerintem, hogy ő rajta van a takaró, Te meg bekéretőzöl a takaró alá.

Engru 2012.11.18. 19:41:13

@Raven_blogol: megfordult a fejemben,de nem hinném,hogy nagyon díjazta volna :D nyugi,nem volt annyira hideg ,kedves Raven :D ügyeltem rá,hogy ne fázzon meg :D
süti beállítások módosítása