Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Köszönöm!

2012.12.03. 21:24

Köszönöm nektek,Kedves Olvasók, Kedves Látogatók, azt a sok kommentet,sok megjegyzést,amelyeket mostanában írtatok. Nagyon jól esett ez a sok visszajelzés,amelyeket az elmúlt hetekben kaptam. Megerősített abban,hogy van értelme annak,amibe majd' 3 hónapja belekezdtem.(Nem mintha amúgy kétségeim lettek volna). Lehet,hogy nem írok naponta bejegyzést,de igyekszem a minőségre és nem a mennyiségre törekedni. (ezzel természetesen nem arra célzok,hogy ha valaki naponta posztol,esetleg naponta többet,annak a bejegyzései mind rosszak és "üresek" lennének... ) :) Kommentáljatok továbbra is egész bátran,hisz ez a blog Nektek szól. Bevezetésnek legyen elég ennyi,nézzük mi történt velem az elmúlt napokban.

Pénteken haverom szülinapját ünnepeltük,jelesül a tizennyolcadikat. Varázslatosan indult az este,ugyanis a busz,amivel mentem volna,valahol a pusztaságban lerohadt,így meg kellett várni a mentesítő járatot. Körülbelül 50 percet álltam egyedül a hidegben. Vidéki élet forevör... Amíg vártam a buszt,oda jött hozzám egy fekete cica. Vele játszottam,amíg nem jött a tragacs. Azt hiszem,ő mentett meg az agyhaláltól. Szeretem a macsekokat,de sajna otthon nem lehet egy sem,mert főút mellett lakom és elég jó eséllyel üti őket el az autó már az első életévükben. Nem nagyon emlékszem,hogy lett volna olyan macskám,amelyik mondjuk 2 évet megélt volna nálunk.

Majd egy óra késéssel meg is érkeztem a célállomásra,ahol találkoztam három haverral,köztük a szülinapossal. Ettünk vodkába áztatott gumicukrot,eléggé "ütött",kicsit sikerült becsiccsentenem tőle. Majd amikor meguntuk a fagyoskodást,legalábbis nekem már tele volt a hócipőm,úgy döntöttünk,hogy beülünk a közeli vendéglátó létesítménybe enni egy pizzát. Szokásom szerint sonkás-sajtos-kukoricásat ettem,nem hinném,hogy ettem volna már valaha is más fajtát. Mármint nyilvános helyen,otthon volt rá már precedens. Csináltam közben pár fényképet,ezek anonimitás miatt nem fognak ide felkerülni. Miután elfogyasztottuk az étkünket,természetesen nem távoztunk fizetés nélkül. Itt ledöbbentem,ugyanis mindhárom haverom "elfelejtett" borravalót adni... Én adtam egy kétszázast... Nem sok tudom,de nem állok valami hú de jól anyagilag...

Távozás után csatlakozott még egy személy hozzánk,így öten folytattuk az estét. Bevettük a közelben lévő játszóteret. Ott sikerült jelentősebb mennyiségű alkoholt fogyasztanunk,meg pár szál cigit elszívni... Nem lettem picsakész ezúttal sem. Meg tudok állni mostmár a "jól érzem magam" állapotnál,ez régen nem volt jellemző. Cigivel meg nagyon érdekes kapcsolatban állok. Havonta 1, maximum 2 alkalommal gyújtok rá,de akkor elég jelentős mennyiségben,főként bulik alkalmával. Egyébként meg nem hiányzik egyáltalán a hétköznapokban... Most is van otthon egy megbontatlan doboz,több mint 2 hónapja...

Miután megint elegünk lett a fagyoskodásból,betértünk egy közeli kocsmába. Ilyen helyeken mindig kapom a beszólásokat.. Most éppen a csőnadrágom nem tetszett nekik. Nem igazán foglalkozom az ilyenekkel,nem lehet mindenkinek eleget tenni :P Ittam 1-2 vodkanarancsot,aztán zúztam a buszhoz,hisz el kellett érnem az utolsót,mert reggelig nem tudtam volna mit csinálni.

Szombaton meccsen voltam,a nap egyetlen pozitívuma az volt,hogy megittam néhány Strongbow Goldot... Alapjában utálom a sört,fél literrel alig bírok meginni,de ez igazán jól esett. Mire leértem a városba,természetesen már sem busz nem volt, se hajó, se repülő,így taxizhattam 1400 pénzért a szállásomra,egészen konkrétan nagynénémékhez. Szóltam unokatesómnak,hogy jövök éjjel,csak ő meg elfelejtett szólni az anyjának. Az ajtó nyitva volt,mert unokatesóm elment buliba és így hagyta nekem. Nagynénim meg eléggé meglepődött,mikor éjjel meglátott a sötétben a hűtőben kotorászni :D

Vasárnap újabb bosszúság ért,megint fél perccel húzott el előttem a csatlakozás(busz),így több,mint 2 órát várhattam a nem túl kellemes időjárási viszonyok között...  Nem értem,miért nem lehetne az egyik busz 5 perccel előbb indítani,hogy elérje az ember a csatlakozást... Vidéki élet forevör part 2.

Hát ennyi volt a hétvégém,a bulit leszámítva nem volt valami jó,viszont elég szar volt...  Hamarosan újra jelentkezem,lesz egy posztom a Karácsonyról,meg az ünnepekről;kávéról; meg még ki tudja,hogy miről.

Szép napot kívánok mindenkinek,sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://engrublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr294945593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása